Freaks and Geeks

Just nu kollar jag på Freaks and Geeks, det är sinnes bra! En serie som gick för en massa herrans år sedan på femman. Och här sitter jag och rapar glass, vilket är lika äckligt som alla andra rapar där man känner vad man har ätit. Lök är det värsta efter det kommer pizza. Det lär nog lukta ganska skunk om man ätit något så som sardiner, men no food with a face.

På lördag har lilla My födelsedagsfest and it's gonna kick ass. Sista festen innan skolan börjar på måndag, helt sjukt. Jag har gått en hel sommar som en levande död och inte gjort ett vettigt handtag, men man kanske har rätt till det när man pluggar? Söta Rebecca som såg fram emot att jobba i sommar fick körtelfeber, jag är inte bara lat utan jag smittar även mina vänner med något som gör att de inte får göra något ansträngande på minst 2 månader. Jag är kick-ass-bästis.

Panda

Kommentarer

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0