You're not the greatest thing since bread came sliced

I detta inledande inlägg tänkte jag ta upp saker som inte är bättre än skivatbröd:

* CSN, orka skuldsätta någon för att man hederligt försöker skaffa sig en utbildning.
* Lägenhetsbristen i Kalmar.
* Donken, snabbmat är totalt överskattat. Jag hade kunnat förbereda en julskinka innan de blivit klara med McBean(veg-burgare), som förövrigt är donkens straff för dem som inte äter kött. Den är sjukt äcklig, och dem vet om det.
* Det faktum att jag vägrar ge mig när det kliar vilket resulterar i sår.
* "Gör dina egna...", kit från något företag som det är 5+, det tog 10-15min innan jag och Elida förstod hur man skulle göra.
* Det faktum att kolsyra försvinner.

Kommentarer
Postat av: Extra mamma ;)

Men...så här kan du ju inte göra...

:( Vart tog den färgglada Madiz-bloggen vägen? Kommmer att sakna den!!! Så det så!!!



Men...jag kikar in och tjuvläser ibland ändå...=)



Kramis

2008-08-26 @ 21:44:25

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0