Blåkulla

Idag drar vi gamla häxor till Blåkulla och dansar natten lång. I hela mitt liv har jag endast gått påskkärring en enda gång, och den gången slutade med kräkningar på trappan utanför vårt hus på Kuggås. En blanding mellan mycket godis och soligt väder fungerar tydligen inte i kombination med ett icke ätande av vanlig mat. Första och enda gången.

Påskhelgen är inte min favorithelg direkt, det är för många helgdagar på en och samma gång. Detta gör naturligt att det mesta är stängt eller inte har ordinare öppettider. Jag tänkte få utlopp för min bokstavskombination, min diagnos som ännu inte blivit uppmärksammad inom vetenskapen.

Jag är helt säker på att jag har något väldigt ovanligt. Tänkte hur som få utlopp för det i helgen genom att räfsa löv på landet, byta däck på mammas och pappas bil, samt försöka rensa undan något i mitt sovrum på landet för att ha det så redo som möjligt inför min makeover.

Nu är det dags för mig att dra ner till affären och köpa lite gotti.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag vill gärna se hur det går till när man byter däck på sina föräldras bilder :P

2009-04-10 @ 13:49:03
URL: http://sugarangel.blogg.se/
Postat av: Emilia

Men jag hatar när affärerna inte är öppna! Whats up lixom!?

2009-04-10 @ 18:50:36
URL: http://encephalon.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0