Seg i kropp och knopp

Igår var jag på gymmet med Jennie och gjorde min vanliga rutin, men det var lite extra jobbigt eftersom jag inte direkt hade tränat på några veckor, så det känns nästan som om man börjar om på nytt. Sedan(självklart efter en renande dusch) cyklades det ut med Nina mot Stensö, och vi lunchade är nog ett bättre ord. Om det är något ni ska göra är det att köpa en pastasallad med fetaost på Danskan, så jäkla gott! Any who..

Solälskarna Jennie och Nina trivdes bra i solen, de har ju pigment, jämfört med dem är jag så nära albino man kan komma. Jag tyckte det var ganska skönt ändå med första riktiga vårsolen, och idag ser jag självklart  ut som en kräfta. Jag ska lägga av med att njuta av soligt väder. Vårsolen tar alltid så mycket värre, får börja med solfaktor redan nu känns det som för säkerhets skull.

Idag tar jag tåget vid 11.57 mot Göteborg och ska spendera mina dagar där tills på söndag. Det blir tatueringsmässa, partey och lite slappande studentstyle.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh, Götet! Har inte varit där sedan vår magiska resa hihi! Ha så kul

= )

2009-04-02 @ 10:58:02
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hell yeah för Götet! Sitter här och käkar min lunch och väntar på att klockan ska gå snabbare framåt. Så jag får komma o möta dig vid stationen!!! yay!

2009-04-02 @ 13:28:38
URL: http://sugarangel.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hello Martin, it´s Linda...



Nu är det dags för dig att uppdatera, min vän. Hur har du haft det!?

2009-04-05 @ 21:53:07
URL: http://encephalon.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0