What's the buzz?

I går kom Emilia till Kalmar i all sin prakt. Det blev en exklusiv lunch på Mc von Donken (Mcdonald's dumbass) och en minitripp på stadens gator. Jag fick en riktig surprise eftersom Emilia köpte en jättefin väska till mig från Gina Tricot (bilder kommer i ett senare skede). Hon är min BFF.

Eftersom jag ska förflytta mig till Kalmar Högskola officiellt i höst så fick jag göra ett kortare besök hos en snubbe som gav mig lite papper som ska fyllas i. Det dröjde dock läänge innan han blev klar, jag tror vi satt och häckade utanför hans rum i 45-60min. Sedan blev det en inhandling av diverse grönsaker hos pengautsugarna Konsum på Kvasten. Allt detta resulterade i en pizza som vi(jag) egenhändigt slängde ihop, från scratch.

Game Show Whoe's as we all are mumsade vi i oss pizzan medan vi kollade på Vem vet mest? och Postkodmiljonären, antagligen det bästa som hänt TV.

Vi fick ett fnatt senare under kvällen och körde igenom musik från 80- och 90-talet, vilket resulterade i en utgång på gatorna. Först gick vi till det ställe alla freaks hänger, The Rock, följt av Bistrobar, KM och avslut på The Rock igen. Vi hängde överallt där det under tiden var gratis att gå in. Intressant kväll med intressanta brudar.



Kommentarer
Postat av: Emilia

Hehe! You can say that again!! It was so fancy. Hoppas vi stöter på hunk of you know what nästa gång igen = )

2009-04-18 @ 17:50:10
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hey Toxic Girl! The pics are up!! Hehe...

2009-04-19 @ 11:18:27
URL: http://encephalon.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0