Allting har ett slut...

Det är kanske inte så deppig som det låter, men jag har bara några kapitel kvar på Om jag kunde drömma. Visserligen finns det 3 böcker till i serien, men jag vill bara inte läsa slut på den. Känns som om jag får separationsångest på grund av en bok, men den är riktigt bra så börja läs den.

idag hade jag tänkte kolla in bokrean trots min ekonomi som inte är av det bättre slaget, dock lär jag inte hitta någonting och jag har svårt att tro att resten av twilight-serien finns på rean. Om jag har tur så kanske. Annars är det för mig dags att lämna in min klocka på en mindre lagning. 1:an har av någon anledning fallit av, så det är bara en fet 2:a som kan markera tiden.

Affärerna öppnar klockan 10.00 och jag har väntat sedan 08.30. Vet inte varför jag går upp så tidigt ibland, det är outgrundligt korkat. Speciellt när man är som jag blir klar väldigt fort med allt. Funderar på om jag ska steka pannkakor på den mjölk som finns kvar så den inte går till spillo, dock ska man ju inte gråta över spilld mjölk.

Imorgon är det Malmö som gäller och allt ska bara vara bra, bra, bra.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Malmö baby!!! Ni får ha det bra på musikalen = )

2009-02-26 @ 20:26:32
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle du vilja vara känd? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-01 @ 11:23:09
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle du vilja vara känd? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-01 @ 11:23:09
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0