Black out

Då jag har en black out och inte riktigt vet vad jag ska skriva om så gör jag en tråkig liten lista, och i vanlig ordning har jag snott den.

Vilken svordom använder du mest? Fan, tror jag. På senaste har "Jävlar i min låda" blivit ett populärt uttryck.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
När jag går i skolan:07.50
Var köper du dina matvaror ifrån?
Maxi, Konsum, Netto.. de somhar bäst erbjudanden för veckan.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En lägenhet.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Veckan är snart slut, men ingen hemlighet.
När var senast någon stötte på dig? Jag vet inte, jag är inte programmerad för att fatta sådant.
Kan du vissla? Kan du vissla Johanna, Javisst kan jag det.
Tittade du på tecknat när du var liten? Det gör jag fortfarande(animerat).
Äger du några popband t-shirts? Nej, verkligen inte.
När flög du senast? Aldrig gjort det.
Pratar du några andra språk? Jag kan Engelska, men tror inte det räknas.
Har du gråtit offentligt? Haha, det har jag.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? En hel del, jag är en förlorad själ.
Vad har du med dig in på bion? En läsk och popcorn, några vänner kanske? :P
Vad har du för väder? Nu äger ju inte vädret, men i Kalmar är det fisväder.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Bild och form.
När sov du senast på golvet? Varför skulle jags ova på golvet, jag är ingen tatti.
Vilken är din favorit drink? Sex on the beach.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag fungerar aldrig normalt.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? De är så slappa att jag är ständigt uttråkad.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej/Ja, eftersom vi alltid stack till ett annat klassrum(schöte).
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22
Tror du på liv på andra planeter? Jag antar det, eller jag vet inte. Det är ju inte omöjligt.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag vet inte, vad skulle man säga? "Detta går inte bra"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig i livet!
Tycker du om att krama folk? Så länge de luktar mumsigt.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej, eftersom jag själv är precis sådan.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, eftersom jag inte äter kött.
Är du mörkrädd? Nej, det är jag inte. Bara om jag är i en källare.
Tre saker du alltid har med dig? Pengar, nycklar och min iPod.

Jag dömer er inte om ni inte läst allt. Detta var jävlar i min låda den sämsta listan ever made.

Kommentarer
Postat av: my

du är jävlar i min låda de roligaste schöte!!! hahahahaha

2009-02-07 @ 16:59:51
URL: http://myppsdreams.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hehe "jag är ingen tatti", nice.. = )

2009-02-07 @ 19:09:42
URL: http://encephalon.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0