Jag ser fram emot 2009

Tentamen är över och jag kan fortsätta och se fram emot vad som komma skall inom det "närmaste"
  • Malmö 27:e till 29:e & Jesus Christ Superstar (och träffa Emilia <3)
  • Stina kommer till mig den 7 mars & Jennie har födelsedagsfest
  • London den 12 mars, yeah baby!
  • Ninas inflyttningspartey :)
  • Göteborg 3 april, tatueringsmässa (på de grunder att jag klarat tentan eftersom det är omtentahelg)
  • Min födelsedag 15 maj
  • Tatuering 28 maj, träffa Emilia där också kanske?
  • Midsommarafton på Öland
Det låter väl som helt bra saker? Det är detta som får mig att orka gå upp på morgonen, man vet att det är en dag närmare något riktigt kul. Och listan är inte ens nära att vara klar, hoppas jag. Vill ha mer att se fram emot, 2009 ska vara året då jag ska leva mitt liv :)



Kommentarer
Postat av: A -*

ag skulle heller aldrig kunna förlåta något sånt :O skulle fört och främst drämma tillbaka den som slår mig haha fast det har jag redan gjort på mitt ex en gång hahah dock slog han itne mig sådär utan bara skulle slå mig lite lätt på käften för jag höll på och soman så var det lite för hårt sså jag drämde till honom ännu hådare haha fyfan och om någon slår ig slår jag till grymt mycket hådare:P



jaa som sagt hennes liv hennes val, men jag tycker hon gör fel.. En man som slår sin flickvän så gör det inte bara engång...

2009-02-20 @ 22:41:54
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja, Amanda! Du får den stora äran att träffa mig den 28:e maj! Jag kunde ändra den dagen, jobbar runt omkring men den 28:e är jag ledig Babe!

2009-02-21 @ 22:35:32
URL: http://encephalon.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0