Le fotoalbum

Natten till måndag beställde jag kort på Fujidirekt, och idag kom dem. Snabb leverans och biligt som attan. Just nu får man 100kort gratis (bara betala frakt på 29:-) så surfa in dit och börja skicka in för framkallning vettja. Nu ikväll har jag suttit och pillat med mitt fotoalbum som jag köpte på lagerhaus för ett bra tag sedan, jag har bara inte kommit till skott.
Idag var det dags att påbörja det. Har satt in lite kort ifrån studenten(!!!) och lite smått och gått från åren som varit värt att sätta in där. Har 41 kort kvar som jag får framkalla gratis så det kommer nog bli en del kort i albumet. Det enda negativa är väl måtten på korten gör att man får mixtra lite med hur man ska ha dem i vissa fall, men det blir snyggt :D

Kommentarer
Postat av: Jolene

Har också beställt foton därifrån, storleken är ett stort proble... men det ordnar sig. Åh vad kul med studentbilder, mamma raderade hennes konto på datorn när mina föräldrar skilde sig så jag har knappt några kvar alls :(

2009-02-05 @ 14:52:53
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tack för tipset! Fotoablumet köpte du med mig, remember! = )

2009-02-07 @ 13:28:12
URL: http://encephalon.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0