Melodifestivalen i Jesu namn!

I morgon är det dags för första delfinalen i le melodifestival och jag kan knappt berga mig, jag hoppas verkligen att jag får se det, det är mitt liv. Det är fest hos Jennie i morgon och jag kan ju försöka flirta in mig lite. Melodifestivalen är mitt allt och det går inte att se någon jäkla repris, för det är inte samma sak.
Just nu kan man gå in på http://svt.se/melodifestivalen och lyssna på bidragen, do it!. Jag satte mig och lyssnade lite och vet inte vad jag ska tycka. Jag hoppas på Alcazar bara för att, lyssnar inte på dem alls, men känns som om de är lite bättre än resten av has beens. Jag älskar melodifestivalen, men det är ju endast has beens som är med där. Vad hände med lite halvt eller helt okända människor som sjöng skiten ut festens fest?
Eller så skulle man ju kunna göra som på de gamla goda tiderna, en grym artist sjunger alla bidrag. Det låter som en win-win.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hehe, Melodifestivalen, har det redan börjat? Jag håller inte reda på delfinaler och sånt. Men det är en ganska kul grej. Men jag vill att Luuk ska hålla i det, jag älskar honom

2009-02-06 @ 20:34:50
URL: http://encephalon.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0