Regnet det bara öser ner..

Det regnar här i Kalmar, eller gjorde i alla fall. Alla denna snö som fanns på gatorna har blivit blask. Det fungerar inte så väl för mig då mina skor inte lämpar sig för detta väder.
I morgon måste jag gå ut till det nya polishuset och fixa mig ett pass. Allting sköts tydligen nu innan för polishusets väggar (Där man förövrigt kallas varandra för stationshora som Aftonbladet fint skrev om för ett tag sedan). 400:- kostar det, vilket inte är så mycket pengar egentligen, men det svider ju i vilket fall. På fredag blir det Malmö för fulla muggar och det ska bli en riktigt bra helg har jag bestämt mig för, inget slår fel när jag träffar Emilia och fjantar på stan.

Och jag skulle vilja avsluta med att tacka min granne som borrar i en betongvägg tidigt på en måndag morgon, tack!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hehe! Vi ska doofa så det står härliga till! = )

2009-02-24 @ 18:48:45
URL: http://encephalon.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0