Sunday, bloody sunday.

Dagen efter, ovanligt pigg för att festat som om det vore 1999. När jag kom hem ifrån Palace, 02.09 för att vara exakt, fick jag för mig att det var en bra idé att lägga sig att läsa. Läste väl någon timme i alla fall tror jag, vet inte vad det var för infall. Morgonen följdes av ytterligare infall med träning på gymmet och sedan sim och plask med My.
Vi sa att vi skulle simma lite längder, men det blev mer lek och stoj för oss. Sammanlagt kanske 4 längder? Det är mycket roligare att hoppa runt överallt och fjanta sig.

Nu på kvällen kom Nina över, tack :) Jag var så himla trött och uttråkad på mitt eget sällskap. Vi kom över något på televisionen, Pamela Andersons reality serie, som enligt henne är någon sorts dokumentär. Bland det fjantigare jag sett på tv i alla fall kan jag lugnt påstå, vet inte riktigt vad hon vill uppnå med den. Kanske inte hon vet heller för den delen.




Kommentarer
Postat av: Toresson

Såatteh, när blir det ös i nkpg dåråå? Utöver det så är min och oscars blogg igång igen, spana't!

2009-02-09 @ 13:36:19
URL: http://pewpew-studios.se
Postat av: my

allra roligast var det att plaska i vattenstrålen så det dallrade i rumpfettet hahaha ><

2009-02-10 @ 21:55:29
URL: http://myppsdreams.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vadå, Pam´s reality serie verkar skitbra, hehe!

2009-02-12 @ 11:28:18
URL: http://encephalon.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0