When I get out of bed..

Till min fasa fanns det ingen tvättid till mig de närmaste dagarna, utan 11.e var den första jag kunde lägga mina labbar på. Jag hatar att jag är så himla sen med att planera sådant, glömmer alltid bort det till det sista paret trosor. Min dag har inte varit så pass produktiv som man kunde hoppas på, jag gick upp, jag kollade på Sex and the city hur länge som helst, åt lite "frukost", plockade undan lite kläder och fortsatte kolla på Sex and the city. Det enda jag kan säga var nyttigt är träningen nu på kvällen, skönt att komma igång med det :D

I morgon när jag stiger upp ur sängen måste jag ta tag i mitt liv. Det måste diskas, som alltid och det måste dammsugas en hel del. Vet inte varför, men jag kommer ingenstans i min städning. Städar faktiskt ganska ofta, dock så verkar det aldrig ta slut med städandet.
Om jag någonsin komme rupp ur sängen i morgon, ska jag ta tag i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Men hur söt var du på en skala när du var liten = )

2009-02-14 @ 12:52:46
URL: http://encephalon.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0