Back from the dead

Då var man tillbaka från de döda, lite som Jesus. Fast Jesus hade väl ltie med grand opening än vad jag har. Emilia Schötet frågade om jag inte kunde börja blogga igen, och jag tänkte att what the heck. Jag gör det.
Gott nytt kanske man ska säga, 2009. Det verkar som den där stora kometen som skulle anlända 2000 är lite sen,men vi får väl se vad framtiden bringar. De religiösa sekterna har säkerligen en logisk förklaring till varför den är sen, trafikstockning på vintergatan, familjeproblem, punka..

I går var den minst händelserika dagen i mitt liv, själv valt det, så jag får inte gnälla. Det var i alla fall en lugn kväll med jordnötter och Wall.e, vilken söt film, den är lätt topp tre.
Inga nyårslöften detta året, det fungerar ju riktigt inte med sånt. Däremot tänkte jag tänka lite mer ekonomiskt under 2009, eller i alla fall försöka. Jag är en slösa, inte en spara. Spara är för mig som att skala en gurka, onödigt.

Har dock ett stort mål, den 5.e mars ska jag ha gått ner minst 5kg när jag kommer till mitt besök hos dietisten. Det är inget högt mål, men ett delmål. Sedan kommer jag utöka mina mål under året.
Vad har jag då att se fram emot under året? Eller i alla fall de kommande 6 månaderna?

1. Börja på HIK och säga hej då till VXU
2. Träffa Emilia och byta sena julklappar (om hon nu inte blandar ihop sina datum:D)
3. Åka till Malmö och fira mamma och pappa
4. Åka till Malmö igen och se på Jesus Christ Superstar på Malmöoperan
5. Köpa massa Snapple
6. Köpa ny soffa( ja, det är grymt)
7. En ny kisse = syskon till Labbas

Syns på stan..

Kommentarer
Postat av: Milia

Hej!



Du gör alldeles rätt att följa mina råd! Nu när vi bor ifrån varandra vill jag läsa din blogg, jag vill veta vad du har för dig lixom (jag=stalker?)



Vad kul att du ska se JCSS, verkar bra! Gillar Ola på ngt vis.. = )



Vi ska träffas, jag har ganska bra koll på datum ni, hihi!!



Kram&Puss

2009-01-01 @ 16:19:35
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Jolene

Vad glad jag blev när jag såg att sidan var updaterad! Wall.E är grym!

2009-01-03 @ 18:24:27
URL: http://thuringwethil.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0