Backflash 2008

Nu gör vi en backflash 08 som jag snodde som allt annat

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nej, jag är för feg för utmaningar
Höll du några av dina nyårslöften? Japp det gjorde jag då verkligen
Vilka länder besökte du? Räknas Skåne?
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Mycket mer pengar och en katt
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 22Dec, min kisse somnade in <3
Vad är det bästa som hänt dig år 2008? Tiden med mina vänner
Största misstaget? Inga större misstag
Har du varit sjuk eller skadat dig? Vart sjuk en stor del av 2008..körtelfeber,halsfluss,förkylningar
Bästa köpet? L-Word säsong 2 och 3
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder som aldrig använts
Vilken var din favorittrend? Jag har noll koll på trender
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Vy från ett luftslott-Kent
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit mer ledsen än vanligt
Har du förändrats mycket? Stilmässigt ja, har lite mer koll på feminina kläder :D
Vilket plagg använde du mest? Min "ryska" sjal
Blev du kär i år? Inte mer än vanligt
Favoritprogram på tv? Idol(ja, det är pinsamt)
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej
Bästa boken du läste i år? Smulklubbens skamlösa systrar och Trekant (de enda böckerna jag läste)
Något du önskade dig och fick?  JA! Abba Singstar
Något du önskade dig men inte fick? Ingen bil detta året heller
Årets bästa film? Wall.e, mest av anledningen att jag såg den i går och jag kommer inte ihåg vad jag sett i år
Ett uttryck du missbrukat 2008? Sinnes
Något som du irriterat dig på under året? Mestadels vädret
Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Ingen aning banan
De bästa nya människorna du träffade? Ehh. träffa nya människor?
Favoritmånad? Maj såklart
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag vann på Lotto

Ja, det var ett fint tidsfördriv

Kommentarer
Postat av: EMilia

Hur kunde du glömma TE??? That´s like the biggest thing..

2009-01-03 @ 14:20:43
URL: http://encephalon.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0