First day at school

I går var min första dag på min nya skola :D Kalmar högskola. Det gick ganska bra tror jag, dock var det möjligen lite drygt där ett tag.

Det går inte att beskriva hur skönt det är att inte gå på Växjö Universitet längre, slippa campus, slippa allt som har med Växjö att göra. Växjö är väl inte så illa direkt, men regnet och isoleringen på campus gjorde mig helt galen. Klassen verkar vara helt okej, men som alltid finns det ju speciella människor överallt. Vi kommer gå två dagar i veckan vilken känns på något sätt onödigt. Jag gillar inte att ha massa lediga dagar, i och för sig får jag mer tid till träning och annat. Ikväll borde jag läsa mig igenom cirka 4 kapitel i en bok om Hinduism inför i morgon då föreläsningarna börjar på riktigt, vet inte om jag känner att jag orkar det. Otroligt att man känner sånt i förväg :D




Kommentarer

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0