Kundvagnsetikett!!

Vad har folk för problem? Dessa förbaskade gamla gubbar och tanter och dessa medelålderskrisiga människor out there. Vad har ni för problem med att hålla i kundvagnen med två händer?! Man behöver inte dra runt den som om man är fem år och har noll sinne för all motorik.
Jag förstår mig inte på människor i affären, vänder på klacken mitt i gången och drar sedan vagnen efter sig(med en hand=den åker sick sack), vad hände med en liten matmarknads version av en u-sväng? Sedan kan man ju inte lämna vagnen, nej, nej, nej. Någon kan ju få för sig att sno den. Då är det bättre att man trycker fram där det redan är trångt.

Folk beter sig allmänt konstigt i mataffärer, det är som om det verkligen tror på att just det dem ska ha kommer att ta slut, så dem nästan springer fram för att roffa åt sig som om det vore flugornas herre som utspelades.

Neggo neggo neggo....

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men jag vet!!! Jag hatar alla människor som är på affären när jag är där!! Jag kan inte mer än instämma i allt nu precis skrivit. Och jag stör mig också på folk som ska envisas med att ha en stor jävla kundvagn fast som ändå bara handlar jättelite!!

2009-01-30 @ 15:24:40
URL: http://encephalon.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0