Lista

jag är betuttad och här kommer en lista...

Beskriv din stil med 3 ord. stil? axelvaddar? tupé?
Vad innebär mode för dig? Skitjobbigt och brudigt
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Second hand-butiker och H&M(bra bassaker)
Shoppar du second hand? Ja
Vilken är din favoritdesigner? vet jag ens om några?
Vad är din favorit i höst? Min basker
Hur mycket shoppar du för i månaden? Jag vet inte riktigt, för mycket pengar går åt
Dyraste plagget respektive billigaste? Det dyraste är väl något par av mina skor, det billigaste mina t-shirts
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? haha, verkligen inte. Lärare har kass lön
Brukar du tröstshoppa? Det eller tröstäta
Högklackat eller lågklackat? Lågklackat? Ingen klack alls tack.
Vilken är din drömväska? Gillar mångt och mycket
Vilket blir ditt nästa köp? Ett par nya vans förhoppningsvis
Vilka är dina stilikoner? Jag har ingen/inga
Favoritplagg just nu? Min nya cardigan
Favoritaccessoarer? Om mina pluggar räknas är det väl dem, men ute så är det mitt halsband med ett löv och mina armband av trä

Kommentarer

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0