Morgondagens måsten

Morgondagen fylls av extremt mycket detta måste göras:
  1. Diska den äckliga disken
  2. Plocka undan, häng in kläder och släng skräpet som ligger överallt
  3. Dammsuga hela lägenheten
  4. Skura golven(denna är lite av en punkt som jag troligen hoppar över)
  5. Sätta upp en tvättid
  6. Gå till gymmet
Det är det som jag kan komma på just nu att jag verkligen behöver göra. Plugga borde komma in som en punkt där också, men jag vet ju att jag inte kommer göra det i alla fall, så why bother?
Lite roligare är att jag åker hem till Mönsterås i morgon med lilla mamma. Ska kela med lilla Undis som troligen växt till sig lite sedan jag såg henne sist, och självklart Labbas, han är ju fortfarande en liten bebis.
Kommer bli lite skönt att vara hemma, det är alltid så mysigt. Dock är sängen jag har hemma så sinnessjukt obekväm att jag vet inte vad, men sånt får man ta när man är "gäst".







Kommentarer
Postat av: Emilia

Usch, jag hatar verkligen äcklig disk... Jag undviker ofta att diska, det är verkligen äckligt!



Jag fick btw Get Awkward på vinyl i present på min f-dag = )

2009-01-29 @ 20:40:24
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Josefine

usch, jag hatar att diska. speciellt när folk slänger borsten ner bland den äckliga disken och vattnet! snuskigt som satan

2009-01-29 @ 20:46:57
URL: http://juisy.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0