Pandalicious.


Precis hemkommen från gymmet, svettig och äcklig är vad jag är i skrivande stund. 21-årig lärarstuderande söker man som gillar att svettas, annars vet jag inte hur det ska fungera för min del. Otroligt skönt att cykla iväg till Nautilus och träna bort fläsket som satt sig under dessa gottidagar, sög dock att det snöade, fick gissa mig fram var jag cyklade eftersom jag fick kisa hela vägen dit då snön invaderade staden(och mina ögon).

En annan bra sak med dagen är att jag har hämtat min soffa, i Kalmars societetsområde, att dem kunde ha klippan-soffor, och snabbt som blixten bar det av till IKEA för att införskaffa en ny klädsel till denna soffa. Tror jag behöver införskaffa ett antal kuddar också, den ser rätt fattig ut annars.

Överigt suger inlägget, men vad gör man inte för sina vänner(Emilia)


Kommentarer
Postat av: EMilia

Hihi, tack! Tycker det är så roligt när det kommer nya inlägg!



Men har du den gamla soffan kvar i lägenheten också? Eller har du fått den såld?? Ser fram emot att se hur det blir, hihi, nästa helg ju!



Puss&Kram

2009-01-03 @ 16:36:50
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Jolene

Än en gång kommer Nautilus upp och jag dör av förtvivlan, har inte varit där på ett år. Och fy var de snor pengar från mig ><

2009-01-03 @ 18:28:19
URL: http://thuringwethil.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0