Personlighetstest

Detta resultat fick jag då jag nyss gjorde ett personlighetstest på nätet.

 

Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.


Kul att lärare(som jag utbildar mig till) kommer så pass sent, men man kanske borde utveckla sin teatervana :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hihi, du verkar passa för de flesta karriärer enligt testet = )



När ska du till Malmoe??

2009-01-13 @ 18:20:27
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hihi, hur många gånger har vi sagt att vi ska till old bones när vi har vart där = )



Men ska du va med familjen då eller? Kommer du ha tid för mig = )

2009-01-13 @ 22:12:28
URL: http://encephalon.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0