Earth Hour

Tänkte uppmärksamma Earth Hour som infaller den 28.e Mars mellan 20.30-21.30. Under denna till ska man(de som vill) släcka alla lampor och stänga av datorer, tv och alla stand by-lägen för att uppmärksamma klimatproblemet/en. Samt uppmärksamma alla politiker till att ta kloka beslut för vår miljö. Alla nordiska huvudstäder ställer officiellt upp i Earth Hour 2009 utom..trumvirvel...Stockholm! 

Ibland är man ju lagom stolt över att vara svensk. Globen och Kungen ställer i alla fall upp, way to go kungen. Jag hoppas att ni vill delta ni också.


Kommentarer
Postat av: smäm

jag kommer ha släckt! :)



åh, jag har kollat på den flera gånger. är helt kär. ska nog skaffa mig böckerna.

2009-03-26 @ 15:05:18
URL: http://smam.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0