Ljudet av ditt hjärta

Jaha då var jag snart klar med Ljudet av ditt hjärta och har vart och köpt mig Så länge vi båda andas som är den fjärde och sista delen i Twilightserien. Jag förstår inte hur jag läser. I övrigt är det en skön helg jag har framför mig, i morgon är det fika och en sväng på köpingen med Simon, på lördag kommer Stina hem till mig och Jennie har födelsedagsfest och på söndag är det en mässa på Kalmar Slott, helt livat.

Om en vecka sitter jag på Piccadilly Hostel i London och jag kan inte förstå det. Första gången jag flyger och jag är så himla nervös :) Det ska nog gå jättebra tror jag, bara jag har en bok med mig, men nu behöver jag något annat jag kan börja läsa eftersom jag kommer vara klar med den 4.e boken på Söndag om jag räknar ut ungefär :)
Tips?


Kommentarer
Postat av: hanna

yeey, den är så jävla bra :D vart har du köpt " så länge vi båda andas " någonstans? ;o

2009-03-06 @ 13:02:00
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: HANNA

åå.. jag hade också velat ta del av det misstaget :/ trodde jag skulle få min idag jag eftersom att jag har förbokat den (rykten sa att de som hade gjort den skulle få den innan), men icke :(

2009-03-06 @ 15:45:38
URL: http://esth.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0