London, here I come!

I morgon åker jag till Göteborg för att spendera en natt där för att på torsdag flyga iväg till London. Jag är så nervös att jag vet inte vad, har aldrig flygit innan. Okej, det är lite udda kanske, men jag är ingen flygare. Eftersom jag har extremt känsliga öron sedan barnsben (örinflammationer, operationer och etc som inte är ett dugg roligt att ha) så är jag lite orolig för trycket. Det är knappt så att jag kan åka igenom en tunnel med tåg förrän det ont. Därför bär det av till Apoteket idag där man kan köpa Earplanes som är hörselproppar som är specialgjorda just för att lätta på trycket i öronen, de kostar 98:-, men det får det vara värt om det ka hjälpa mig.

I går var jag på Forex och växlade pengar, lite för mycekt märkte jag sedan när jag kom hem. Sedan undrar jag varför dem bara ger en små sedlar?? Logik, nej. Dem tjatar om att man ska vara säker inte använda kort för mycket eller ha mycket pengar på det, men dem ger en bara 20,10 och 5 pund, så att det blir en gangstermatta med pengar(ni vet sånt endel hiphopare fladdrar runt med) och tror att det ska få plats i plånboken. Tänk igen!

Idag håller jag på att tvätta och ska snart ta itu med min disk som kan liknas med ett större berg. Vill ha klart så mycket som möjligt innan jag åker. Det är trist att komma hem till ett bombnedslag när man vart borta.

Ha så kul i tråkiga Sverige, I am leaving here.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Så lite så! :)



Allt bra med dig idag då?



Kram

/Linnéa

2009-03-10 @ 16:05:50
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ha så himla kul i London babe!

2009-03-10 @ 18:56:36
URL: http://sugarangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

you beeeaatch! lova att ta massa sexiga kort på staden

2009-03-10 @ 22:52:27
Postat av: Anonym

det sista var från mig..

2009-03-10 @ 22:52:46
Postat av: Anonym

MYYY alltså, jävla skitsida (namnet försvinner hela tiden)

2009-03-10 @ 22:57:31
Postat av: Emilia

Men Babe!!! Ha det fab i London baby!! Hoppas det går bra att flyga!



Love!!

2009-03-11 @ 09:38:02
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sötast! Just nu pågår en tävling i min blogg, så är du nyfiken ta dig gärna en titt! :) Priset är ett armband värt 159:-, super sött! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-11 @ 12:03:36
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0