London, there I was.

Nu när jag fått tummen ur så kommer ett inlägg där jag tänkte redogöra lite vad som hände i London. Eftersom min kamera äter batterier fick jag inte till mycket bilder, men tänkte sno lite från Emilia. Vi bodde på Piccadilly Backpackers Hostel som ligger (vilket namnet antyder på) vid Piccadilly Circus, hur mer centralt kan man komma? Kort så blev det shopping på Primark, hänga med kändisar och freaks på Madame Tussauds, skräckfärd på London Eye, mer shopping, åka tuben hela dagen och annat smått som kan tänkas vara kul att göra i London. Kändisarna tänker jag tillägna ett eget inlägg.
                                              
  
Piccadilly Circus by day och "utsikten" till slummen bakom vandrarhemmet

  
Tower Bridge och färgglada små hus på vägen mot Portobello Road

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh, lovely!! Skulle också vilja åka dit!

2009-03-21 @ 13:13:17
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad mysigt!

Jag vill också åka....

2009-03-23 @ 10:32:01
URL: http://sugarangel.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0