När jag hör din röst

Läste för övrigt klart Om jag kunde drömma för några dagar sedan och började på lördag morgon att läsa När jag hör din röst som är forsättningen i serien och läste klart den alldeles nyss. Vilka bra böcker, jag är helt uppslukad.
Nu väntar jag dock på Ljudet av ditt hjärta  som utträknat är det den tredje boken, och jag börjar smått få någon sorts abstinens att den inte har kommit fram ännu. Jag hatar att vänta.

Sedan känner jag mig något lat som inte läser dem på engelska, men det beskyller jag endast min engelskalärarinna på.  Hon fick det att blir tråkigt att läsa, även om jag har väldigt lätt för engelska vill jag inte gärna litteratur på engelska. Det känns så himla...skolarbete.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Nu har jag köpt boken, hehe! Har dock inte börjat läsa än, men det blir innan denna vecka är slut, den andra tjocka boken får vänta,hehe!

2009-03-03 @ 17:18:33
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Emilia

OMG! Is this true!

2009-03-04 @ 19:09:52
URL: http://encephalon.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0