Så länge vi båda andas

Idag påbörjade jag min läsning av Så länge vi båda andas och än så länge håller den samma nivå som de andra böckerna, dock har jag hört att den inte ska vara lika bra som resten. Fast det är väl ungefär som uppföljare i filmer, det funkar inte alltid lika bra.

idag kommer Stina hit till Kälmä, om cirka 26min för att vara exakt så ska tåget vara inne på stationen. Inför detta nästan kungliga besök har jag dragit fram min dammsugare och min mopp med tillhörande blå hink. Jag tror nog att det har blivit riktigt fint hos mig nu på riktigt. Dock är jag inte klar med min sovalkov, har inte bäddat rent sängen och inte tagit bort alla kläder som ligger på sängen.

Jag har heller inte hunnit att tvätta håret ännu, men jag tror nog att Stina står ut med mig för det, även om människorna som möter mig på väg till stationen kanske dör av en chock. Inte för att det är så illa, men man kanske träffar någon med fobi för hår(knasiga människor).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym blogg! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-10 @ 07:24:49
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0