Fredag

Jag älskar bokhandeln i Kalmar som släpper en bok en vecka tidigare än tänkt, men jag tror de nog insett sitt misstag och lagt undan den igen kanske. Hade tänkt mig gå förbi där i morgon innan jag ska hämta Stina vid stationen och kolla in. Jag är glad i alla fall.

Idag kom Simon på besök och vi strosade runt på köpingen och åt lunchbuffé på Nelssons i Mönsterås. Så himla gott, och mycket vegetariskt vilket är ett stort plus!

I morgon kommer Stina till stan och vi ska ha en mysig kväll med melodifestivalen, godis och massa god mat. Vi ska även förbi en kortare sväng till Jennie för att gratta henne och lämna över presenter. På söndag bär det av till bröllopsmässa på Kalmar Slott, inte för att någon av oss ens är i närheten av att vara i de tankarna, men det kan vara roligt att spana in :)

Kommentarer
Postat av: HANNA

är boken bra då? ;)

ja precis! dåligt när dom lovar en sak och inte håller :(

2009-03-06 @ 16:28:20
URL: http://esth.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0