Vad händer?

Idag är det söndag(sömndag). Det är något visst med söndagar, man är alltid seg och tråkig på en söndag, eller är det bara jag? Jag var inte ute i går, utan hade en lugn kväll med att göra absolut inget. Samma idag, gör ingenting.
Har planerat lite inför min sommar med jobb och sådär och kan väl inte riktigt bestämma mig för hur jag ska göra. Måste ju jobba för att kunna betala mi hyra, det negativa med att inte bo på campus. Där hade jag i alla fall hyresfria månader på sommaren vilken underlättar.

Hur som tänkte jag måla om mitt rum i stugan i sommar, just nu är den lika mörk som jag själv var under den tiden. Nu är det dags för en ändring, vill göra det rummet lite mer som en atteljé. Behöver ett rum där jag kan måla och har plats för allt. Känns som ett kul projekt i sommar. Övrigt ska jag väl försöka utöka mitt grönsaksland och odla något riktigt gott nu i sommar.

Jag har nog på senare år försökt bli en liten lantflicka, det är kul att pilla lite i trädgården, måla om hus och sådär. Dock blir jag frustrerad efter bara en liten stund då jag märker att det kanske inte går så snabbt som jag önskade.

I natt ställdes klockan fram, våren är snart här, härligt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bara för att jag kan vara ett överdrivet smartass här så säger jag att meterologiskt sätt så är det vår ;P

2009-03-29 @ 21:35:55
URL: http://sugarangel.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åhh, vad trevligt med projekt i sommar! Är du ledig i juni? Jag har ju hela 4 veckors semester från 8 juni - 5 juli! Säg bara till om du behöver hjälp = ) (eller bara vill hänga)

2009-04-02 @ 10:56:08
URL: http://encephalon.blogg.se/

Do your thing:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (Publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0